27 april 2011

Een nieuwe hobby

De paasdagen liggen weer achter ons.
Heel hard gewerkt in de tuin. Nu is het zo goed als klaar.
Met de rest moeten we nog even wachten.
Foto's komen van de week.
Gisteravond ben ik samen met mijn zusje begonnen aan
het ons eigen maken van de hobby vilten.
Het leek me super leuk maar het is nog meer dan dat.
Ga er zeker mee verder.
We zijn begonnen met het maken van een kussenhoes.
Binnenkort gaan we weer verder met ons werkstuk.
Op de foto's zien je het begin. Zodra hij klaar is laat ik
zeker het resultaat zien.
De gebroken witte is van mij.

2 opmerkingen:

  1. OO dat word vast heel mooi, ik heb eens een workshop gedaan en een hele mooie sjaal gemaakt. En behalve dat het mooi word is het ook nog eens leuk om te doen.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen