13 april 2011

Bloemsem

 

Eindelijk weer eens even tijd voor een blog.
 De dagen vliegen voorbij.
Vandaag heb ik even de tijd genomen om de mooie
bloesem in de tuin vast te leggen.
Onze malixappelboom bloeit prachtig.
Ruim een maand geleden heb ik de boom goed laten snoeien,
hij werd veel te groot.
Nu is het een mooie compacte boom geworden.

Ook de pioenroos en hosta komen weer statig boven.
Heerlijk de lente.
Het straatwerk moet nog steeds aangepakt worden.
Binnenkort hoop ik dat weer tijd hebben om er aan verder te gaan.
Ik hou jullie op de hoogte.
Liefs,




8 opmerkingen:

  1. Vandaag was weer zo'n mooie dag, de bloesem schiet de boom uit...wat kun je er toch heerlijk van genieten zo in je eigen tuin.
    Op mijn blog heb ik er ook maar eenpsot aan gewijd.

    Groetjes,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk om overal de tuinen te zien en hoe alles zo mooi uitloopt, prachtig die bloesem, blijf ook aan het fotograveren, hihi...

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor de felicitaties... leuk dat je even een bezoekje bracht aan mijn blog,
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie bloesem hoor, heeerlijk hé, al die mooie tuinfoto`s overal...ook bij mij komt de hosta boven, maar ik zag alweer gaten erin,...meteen maar weer slakkenspul gestrooid...balen wel!!!
    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig he die bloesem! ik heb vandaag ook fotos gemaakt van de pruimenbloesem en ze ook op mijn blog gezet, leuk om bij iedereen het lentegevoel te zien:)
    de natuur gaat zo snel nu, is bijna niet bij te benen!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi die bloesem.... En wat een leuke spullen op de lentefair ! ( vorige post)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi je tuin !! en ja er waren gisteren pioenen in de winkel !!...leuk hoor....hele fijne dag ! liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig die bloesem, ik hoop dat bij oma de pioenrozen weer snel in bloei komen om er een paar te plukken voor op de vaas ;)

    Fijne dag nog, liefs Samira :)

    BeantwoordenVerwijderen