19 maart 2011

Tijdschrift

Mijn inspiratie voor ons huis haal ik veel uit tijdschriften.
Graag lees ik de VT-wonen, seasons en door een fout abonnement
krijg ik nu ook een jaar lang ieder maand de 101 woonideeën.
Een erg leuk blad met binnenkijken en leuke woonideeën
en leuke zelfmaakideeën kortom
heel veeeeeeeel leuke dingen.
Ook kwam ik in de 101 grijze bakken tegen die bij mij als opbergbakken in
de schuur staan. Helemaal vol met allerhande spullen.
Voor mezelf om mee te knutselen maar ook de meiden
kijken graag in deze bakken om iets te gaan knutselen.
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend met zon.
Liefs Ellen

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke bakken, zijn dat een soort mangelbakken?

    Groetjes Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De 101 is nu een blad dat ik nooit koop. Waarom....geen idee. Misschien toch eens doen.
    Jij ook een fijn weekend
    groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen