11 maart 2011

Lente

Deze week wilde mijn man en ik graag in de tuin werken.
En dat is gelukt.
Wat een super goed weer was het de afgelopen week.
Woensdag en donderdag zijn we bezig geweest met opruimen, graven,
en hebben we een begin gemaakt met straatwerk.
Vanmorgen was ik al op half 8 in de tuin.
De zon scheen al........heerlijk.
De planten moesten verzet worden en dat ik mijn werk.
Aan het eind van de morgen was ik een heel eind.
Wel heb ik spierpijn......maar dat heb ik er graag voor over.
Als het terras helemaal af is laat ik jullie het resultaat zien.
Fijn weekend,
Ellen

3 opmerkingen:

  1. Ik hou je op de hoogte ben benieuwd naar het resultaat. Een heerlijk weekend toegewenst met veel mooi weer zodat je verder kan.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he, weer lekker in de tuin bezig zijn. Ik ben benieuwd naar het resultaat straks, wacht het af.

    Geniet van je weekend Ellen,

    groetjes van Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie zijn goed bezig. Het leuke van zo hard in de tuin werken is dat je ook gelijk resultaat ziet.
    En straks natuurlijk genieten als alles mooi uitgelopen is.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen