2 februari 2011

stippen&strepen

Inmiddels heb ik al best wat kleding verkocht via marktplaat dus kon ik op zoek naar nieuwe stofjes.
Vorige week samen met een vriendin nieuwe zomerstofjes besteld via internet.
Het zijn deze keer weer veel stippen en strepen. Blijf leuk en kan altijd.
Voor mijn jongste dochter naai ik best veel kleding zelf.
Een super leuke hobby.
Helaas is het pedaal van mijn naaimachine kapot, gisteren weggebracht om
te laten repareren.
Ik hoop dat het niet te lang gaat duren want ik wil eigenlijk nu
aan de slag met de nieuw stofjes.
Groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Leuk zijn ze hè! Dat worden weer super rokjes en shirtjes....
    Succes, groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh heerlijk zo'n stapel stofjes!! Ik hoop dat je naaimachine snel gemaakt is, want ik snap dat je er iets mee wilt doen.

    Groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen