4 februari 2011

drukdrukdruk.....of toch niet

Rond de vazen zit een strook schapenvilt. Vast gemaakt met een ijzerdraad

Soms denk je dat je het nog erg druk hebt, en als je dan
een poosje bezig ben valt het allemaal reuze mee.
Ik had dat vandaag.
Vanmiddag toen ik thuis kwam uit mijn werk ben ik gelijk
begonnen met opruimen.
Afwassen (jaa.....gewoon met de hand), papieren en troepjes opruimen.
En toen gelijk maar even de kamer gepoetst en veranderd.
Na ruim een uur was het heerlijk aan kant.
Wat kan je dan toch veel doen in een uur.
Vanavond lekker genieten van een opgeruimd huis.
Kaarsjes aan en lekker niks doen.
Ik wens jullie allemaal een
Fijn weekend,
Liefs,

8 opmerkingen:

  1. En het lijstje achter de vaasjes..ook een mooitje!!

    Groetjes en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker is dat he, dat opgeruimde gevoel van alles aan kant en nu kan het weekend beginnen.
    Geniet maar lekker en een heel fijn weekend

    Lieve groet
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig dit hoekje leuk dat vilt om de vazen...liefs fijn weekend van mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. machtigprachtig,
    onverwachts was ik ook aan huis gebonden..telgje3 ziek, ben ook het hele huis door gesjeest...en nu heerlijk weekend!
    zalig gevoel he?
    Maar je vaasjes zijn gaaf, leuk idee!
    een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk ook altijd van OH, ik moet nog dit en nog dat.. Maar als je eenmaal bezig bent is er ook zo weer een hoop opgeruimd en gepoetst.

    Maar nu weekend.
    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja dat is echt genieten.. een opgeruimd huis en dan lekker de kaarsjes aan!!
    leuk gedaan amarylissen in de vilten vaasjes:)

    fijn weekend!
    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh prachtig je blog! ik heb je via via nu pas ontdekt! Ik ga je volgen hoor!
    liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kom via via op jou blog ziet er leuk uit heb je dus net ondekt en ga je volgen.

    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen