13 juni 2012

Basic

Heel mooi puur Basic
Liefs Ellen

9 opmerkingen:

  1. Mooie foto, kleur op kleur.
    Fijne avond!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto. Een mooi contrast met de houten vloer. ( mooie vloer trouwens).
    Liefs Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi hoor ,ik heb ze ook op de sidetable liggen
    Gr amy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto..... Mooi sober.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor, ik heb ze ook
    Fijne dag
    Groetjes, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, staan nog op mijn wens lijstje, afwerpstangen!

    Deze zijn heel mooi.

    Fijne dag!

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig die mooie natuurlijke materialen, geweien, hoornen, vachten, ik hou ervan!! Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig zijn ze ik heb ze ook zijn van een damhert he? Bij mij staan ze in een grote houten pot.
    groeten Anneke

    BeantwoordenVerwijderen