29 mei 2012

ZonnigGeel

Wat waren de afgelopen dagen toch heerlijke zonnige.
Vandaag was het ook weer heerlijk weer. 
Zon met een beetje wind.
Bij ons achter op een braakliggend stuk grond 
bloeien de paardenbloemen prachtig.
Nu staan ze op de tuintafel te pronken.
Ook de komkommerplant staat in bloei.
Iedere bloem wordt een komkommer.
De eerste kan er bijna af.
Heerlijk dit kleuren allemaal.
In huis blijft het bij wit, grijs of zwart met naturel.
Buiten kom je allemaal verschillende kleuren tegen.
Geniet van de mooie dagen die nog komen.
Groeten Ellen

4 opmerkingen:

  1. Ze zijn wel mooi in de natuur, maar zelf ga ik dan toch voor die pioen uit je vorige post.

    Fijne week,
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk een komkommerplant. Die eerste komkommer zal wel extra lekker smaken, denk je niet?
    Al ben ik zelf niet zo van het geel, dit is wel erg leuk. Ook op mijn blog is nu een beetje geel te vinden van de boterbloemen..

    Fijne avond
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Paardenbloemen heb ik nooit in de vaas, omdat de melk giftig is en je krijgt het nooit meer uit je kleding.
    Maar de komkommerplant is leuk, komkomkers uit eigen tuin.
    Voor jou ook een fijne week!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De eerste foto vind ik bijzonder mooi, het prachtige geel in een glas, schitterend!
    Dat zal lekker smaken, groente van eigen bodem.

    Ik wens je een hele fijne week toe!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen