3 maart 2012

Punniken

Al een tijdje wil ik beginnen met punniken.
Maar de moed ontgaat mij als ik denk aan hoelang het wel niet duurt voordat hij
uit het punnikklosje komt.
Nu kocht ik in de vakantie een heel erg leuk boek waar allerlei
ideeën in stonden. Daar kwam dus ook het punniken weer in voor.
Ik vroeg mij af hoe ze het daar deden.
En jawel....ze gebruikten een punnikmolentje.
Vandaag werd hij bezorgt.
En gelijk geprobeerd, het gaat snel en het ziet er precies het zelfde uit.
Het hart is het resultaat.
De geborduurde uil en hartje is het werk van onze jongste dochter.
Vandaag gemaakt.
Fijn weekend,
Ellen

8 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit en wat een gezellige kleurtjes,ben benieuwd wat je nog meer gaat maken.
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Ellen, dat handwerken en met name punniken. Voeger deed ik dit op een garenklosje waarin een paar spijkertjes geslagen waren. Ging heel goed.
    Maar je dochter heeft de smaaak ook te pakken!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ziet dat er leuk uit. En inderdaad, ik begon vroeger ook vol goede moed, maar wat duurde dat lang voordat er eens wat onderaan tevoorschijn kwam. Ik ben benieuwd naar je volgende creaties.

    een fijn en creatief weekend,
    groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Punnikdraden hier genoeg, maar wat moet je ermee... dit is wel een heel leuk idee! Wat heeft je dochter dat mooi geborduurd.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Punniken, dat is lang geleden. Maar ik heb mijn poppetje nog wel.

    fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo moeder zo dochter. Allebei op de creatieve toer. Volgens mijn horen we daar nog van. Waar koop je zulke apparaatjes.
    Fijne zondag verder, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HET UILTJE IS LEUK GEMAAKT DOOR JE DOCHTER!
    JA IK BEN OOK WEER AAN HET HAND WERKEN GESLAGEN.

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, mooi hoor. Ik heb het ook wel eens geprobeerd met zo'n stokje, maar omdat ik links ben ging dat niet zo erg handig. Wel alweer een aantal jaren geleden. Misschien moet ik er toch maar eens een nieuwe poging aan wagen ! Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen