2 december 2011

Kroon

Zwart is hier wel een kleur die vaak in huis voorkomt.
Als ik foto's bekijk van 5 jaar geleden zie ik ook
 veel zwarte elementen in ons huis.
Even is dat weggeweest maar ben toch tot de conclusie
gekomen dat ik meer van stoer en ruwe natuurlijke elementen hou.
Voor mij geen wit en romantisch.

Zo heb ik deze grote kroon ook al jaren.
In de winter vaak binnen en in de zomer buiten.
Hij blijft mooi en past goed hier in huis.
Ik ga nu nog even poetsen in huis zodat ik morgen
 lekker leuke dingen kan doen voor mezelf.
Nog een fijne dag,
Ellen

8 opmerkingen:

  1. prachtig zo heb er ook een aantal en ik vind dat roestige prachtig .... fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zwart komt in ons interieur ook al jaren oo veel plaatsen terug. Het blijft mooi, sober en stijlvol naast de grijzen en hout. De kroon heb ik ook gehad maar tijdens de verhuizing een paar jaar geleden weggedaan (dan wil je opruimen en minder spullen...). Toch jammer, maar ja.
    Fijn weekend en groet Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor mij ook geen wit en romantisch.
    Gezellig....

    Fijn weekend, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Precies zoals ik het voel op dit moment. Geen wit en romantisch meer maar natuurlijk en stoer!
    Morgen ook lekker tijd voor leuke dingen, heerlijk! Geniet van het weekend.

    Groet Judith.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Ellen..
    Ik ben ook niet zo van het brocante al moet ik zeggen dat ik het wel erg mooi vind altijd. Ik hou ook meer van de stoere dingen. Ik vind een kroon altijd erg mooi als hij zo verroest is. Je matzwarte ster is trouwens ook mooi geworden en ik ga denk even opzoek naar wat hout om er ook 1 te maken.
    Fijn weekend en groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben zelf ook geen brocantje meisje met kantjes en beeldjes enz. Ik hou meer van het stoerdere grove werk en zwart is ook een kleur die hier in huis veel voorkomt. Het geeft toch even wat meer pit. Ik heb ook ergens nog zo'n kroon liggen, hij blijft leuk.

    Fijn weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En zo heeft gelukkig iedereen zijn eigen smaak, je kroon is helemaal super! Poetswerk klaar?

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hou ook erg van zwarte elementen ,hier en daar een stronk hout
    Maar als ik ergens een heel wit interieur zie in landelijke style dan kan ik daar ook van genieten
    Maar t is niet iets wat ik zelf zou nemen ,hoe mooi ik het ook vindt ,t past niet bij mij denk ik ?!
    Gr amy

    BeantwoordenVerwijderen