24 januari 2011

Nationale Tuinvogeltelling 2011


Genieten jullie ook zo van de vogels in de tuin?
Wij wel.
Dit roodborstje kwam heel dicht bij zondag.
Iedere dag zie ik hem wel in de tuin rondscharrelen.
Een prachtig vogeltje.
Zaterdag kon je de vogels tellen die in de tuin kwamen.
Hier waren het er niet zoveel want ze waren met de nieuw tuinmuur bezig.
Misschien dat we volgend jaar mee kunnen doen.

Met de tuinmuur zijn ze nu op de helft, volgende week zaterdag gaan ze weer verder.
Als hij klaar is laat ik het zeker zien, nog even wachten.
Liefs,

6 opmerkingen:

  1. Hhahahahh!! maar wat voor een !! prachtig het roodborstje !!! ...liefs fijne avond van mij.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier laatst een zwaan in de tuin...toen ik een foto wilde maken was die er alweer van door...(was eerst te verbaasd dat die er zat, dus te laat)
    was ook even je boeken aan het bekijken, veel ken ik er...maar het dikke boek "thuis" van wie is die als ik mag vragen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat mooi het roodborstje op de foto's, ik kan daar ook zo van genieten.
    Succes met het klussen en fijne week verder.

    Lieve groet,
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh lief zijn die vogeltjes hé. Vind het ook altijd zo gezellig die beestjes in je tuin. En ben benieuwd naar je tuinmuur. Want wij moeten ook iets nieuws.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik had ook nog geteld, maar ik had maar 2 merels en 7 pimpelmeesjes op bezoek gehad.
    Misschien nog niet genoeg planten waar de vogeltjes op afkomen.
    Of ze houden niet zo van Den Helder ha,ha,ha.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen