28 december 2010

Slaap zacht


Zo de kerstdagen weer achter de rug. Het waren gezellige dagen.
Vandaag weer alles zoveel mogelijk opgeruimd.
Super gezellig de kerstsfeer maar zodra het voorbij is moet bij mij ook
alles weer het huis uit.
Heerlijk weer de rust in huis.
Gisteren ben ik aan mijn slaapkamer begonnen. Had bedacht dat het
wel leuk zo zijn dat er 3 wanden zwart zouden worden.
Zo bedacht, zo gedaan.
 Aan het eind van de avond zag het er zo uit.
(zie bovenste foto)
Ik ben er erg tevreden over.
Wij hebben er heerlijk geslapen.
Groetjes,

5 opmerkingen:

  1. HET ZIET ER SUPER UIT MEID!!
    GEWELDIG!!
    IK MOET NOG EVEN WACHTEN OP MIJN KAMER DAT HIJ KLAAR IS.
    MAAR DE JOUWE IS PLAATJE.
    IK WENS JULLIE EEN GEZOND 2011 TOE!!

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd chique dat zwarte. Zie dat jij die leuke sprei van Ikea hebt, heb er gisteren nog mee in m'n handen gestaan....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het resultaat is geweldig geworden. Het staat ook erg mooi met het witte beddegoed.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een mooie slaapkamer heb jij en ook een hele mooie blog.

    Ik ga je volgen

    Groetjes
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er chique de friemel uit en wat een mooie sprei!

    Fijne jaarwisseling en een geweldig 2011!

    groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen